Monday, October 6, 2008

Setan Bole Menangis 4

Senchou's log (edited),

Hari Raya ke 4 aku gi kedai jual dvd game pehtu terus je aku sambar 2 game, Setan Bole Menangis 4 (Devil May Cry 4) ngan Kepale Perang Krisis (Crysis Warhead). Ekceli tade plan pun nak beli game setan tuh sebab aku tak pernah main game Setan bule menangis 1,2 ngan 3, tapi mase kat kedai apek tuh game tuh seolah-olah memanggil aku suh beli, so melayang laa duit aku dlm 45 inggit, sekeping dvd mamat cina yg basuh bontot pki tisu tuh jual 15 inggit..wth..mahal nak mampos, dah laa game setan tuh 2 keping dvd, nasib baik laa game Kepale Perang Crysis sekeping dvd je, aku beli dvd game ps2 pun 3 keping seploh inggit, tapi disebabkan aku kemaruk nak main game dan game setan tuh duk memanggil aku, aku beli laa jugak.


Skang aku baru level 17 (sehari setengah main), overall best game nih which smpi aku terlupe nak main Crysis Warhead sbb tengah taksub ngan game Setan nih, muahahaha...bile main je terus lupe dunia luar, mata lekat kat LCD samsung 22" ngan jemari aku lekat kat kebod Razer. Bini aku pun smpi ckp, dah tanak bebuke pose ke? (time nih aku pose 6 yea, bukan pose ganti). Skang tengah pki Dante which aku lagi suke compare ngan watak Nero, at 1st mcm tak best tapi bile dah dpt item² dia, best laa pulak, paling aku suke pki skill kick 13 dia, memang tangkap nangis laa raksakse durjana tuh kalu kene kick 13 yg aku lancarkan tuh...


Nie dia setan durjana kuasa api yg meraung bile kene skill kick 13 aku..muahahaha


Nie dia watak yg aku tengah pki skang, Dante nama diberi, arrogant giler watak nie sbb dia son of the infamous Sparda

And last, nie dia watak Nero, best gak hero nie, dia ader tangan setan yg bole blasah sesape saje.

Balik nih sambung main lagi.

P/S: time kasih pada missjaye dengan translation yg diberi

5 comments:

helomynameisjaye said...

Crysis Warhead = kepalaperang Crysis?hohoho...pose 6 aku lom setat lagikkkk..

Hitokirizero said...

a'ah ek...lupe aku nak translate bahase pasar...best jugak bunyik kepala perang krisis...

chucky said...

kalu dah setan nangis,mau bini ko pon nangis ko x layan neh
hahahahah

:: iera :: said...

hmm nangis pun tak guna caki..
dorang kalau dah ngadap setan menangis tu, tade belas kasehan kat org lain dah..selagi tak menang, selagi tu laa tanak benti..

* aku tau sbb aku sendiri pun menghadapinyeh..same laa kite, kuza...

Hitokirizero said...

dah abes main dah...bini aku phm dah aku kaki main game..tapi ade gak time kene bebel...wa ga ga..pasni aku nak ajak ijoy main online game pulak...muehehehe