Monday, September 29, 2008

Selamat Hari Raya

Senchou's log,

1st skali, aku nak ucap Selamat Menyambut Hari Raya and Maaf Zahir Batin pada sume, bese laa as human being nie mane ader tak buat mistake, so harap diampun yea.

Yep, I'm still working today and tomorrow...zzzz, cuti tarak..kalu nak pun kene amek cuti tanpa gaji which aku dah amek utk minggu depan bcoz spupu rapat aku nak kawen, so kene sacrifice sket duit gaji aku nanti. Aku rase aku sorang je melayu kat dalam pejabat skang, yg lain sume pakat cuti, ye laa aku sorang je yg paling baru and tade cuti byk. Hopefully next year will be better with the new company.

Bilik sejuk ekon+Lapar+tade keje+pikir ape nak tulis = ngantuk, siriyes aku ngantuk tahap tersengguk time tengah pk nak tulis ape dlm log paling latest nih....zzzz...zzzz...aku tetdo dalam pejabat selame beberape menet td...environment here currently so boring tahap maximum spider. Wah suddenly dpt little good news, gaji aku dpt lebey sket, ibarat lebey kuah dari sudu, kire tak byk laa tuh tapi still dlm bulan syawal nih aku memang perlu extra cash money, yeah bebeh..show me the money...

5 comments:

chucky said...

hehehehe,gaji lebey ek,ulur sini sket
hari ni aku sorang je melayu yang gile keje

helomynameisjaye said...

selamat hari raya juga.maaf zahir batin.hehe

@tune® said...

selamat ri raye weh..
keje tuh pon satu ibadah

suya said...

samat raye maaf zahir batinnn

:: iera :: said...

samat hari raya gak..
sorry salah silap aku ye..
ye laa..terhempuk ko ke..terpukul ko ke..hahahaha..

maaf zahe baten ye :)